آموزشگاه زبان کودک اصفهان

اصفهان کودک به عنوان یک مرجع معتبر برای معرفی بهترین مراکز کودک مانند مراکز تفریحی، آموزشگاه زبان، شهربازی، سیسمونی فروشی در اصفهان می باشد. امروزه یادگیری زبان برای تمامی گروه های سنی اهمیت ویژه ای دارد.  توانایی یادگیری زبان در کودکان در رده های سنی مختلف متفاوت است و برای یادگیری زبان دوره های مختلفی پیشنهاد می شود و خانواده هایی که برای آینده ی فرزندانشان برنامه ریزی می کنند در این مورد دچار سردرگمی می شوند.

اموزش زبان کودک اصفهان

مطالعات دانشگاه هاروارد نشان می دهد در صورتی که کودک در سنین پایین به یادگیری زبان بپردازد، خلاقیت، تفکر انتقادپذیری و انعطاف پذیری ذهنی او بیشتر می شود. تفکر و یادگیری کودک در3 سال اول زندگی شکل می گیرد و کودکان توانایی یادگیری بالایی را در این سنین دارند. بهترین زمان برای شروع یادگیری زبان بین 3 تا 7 سال است. این کار باعث می شود پایه ی زبان در ذهن کودکان شکل بگیرد و با توجه به علاقه ی نوجوانان به صحبت به یک زبان دیگر در نوجوانی راحت تر به تکمیل زبان خود بپردازند.

آموزشگاه زبان خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از دغدغه های خانواده ها پیدا کردن یک آموزشگاه خوب برای آموزش زبان به فرزندانشان است. آموزشگاه های زیادی در سطح شهر تاسیس شده اند که به انتقال دانش زبان می پردازند. ولی انتخاب یکی از این آموزشگاه ها بستگی به امتیازات مختلفی دارد. از جمله ی آن ها می توان به برنامه ریزی دقیق آموزشگاه و نظم برای برگزاری کلاس ها اشاره کرد. در صورتی که آموزشگاه نتواند شاگردان را جذب کند ممکن است دوره های آموزشی به دلیل به حد نصاب نرسیدن کلاس عقب بیفتد و یادگیری زبان را مختل کند. بسیاری از آموزشگاه های نامعتبر به دلیل صرفه جویی در هزینه ها از افراد غیر متخصص برای اداره ی کلاس ها استفاده می کنند و یادگیری غلط باعث جا افتادن اشتباه کلمات و دستورزبان در ذهن زبان آموز می شود. مهارت شنیداری و نوشتاری از جمله مهارت هایی است که در امتحان زبان های مختلف مورد آزمون قرار می گیرد، آموزشگاه ها باید با داشتن تجهیزات شنیداری نسبت به تقویت شنوایی و تشخیص کلمات به زبان آموز، آموزش دقیق بدهند. استفاده از منابع معتبر و به روزرسانی کتاب های درسی و کمک آموزشی یکی دیگر از نشانه های یک آموزشگاه معتبر است.

با چه روش هایی به کودکان زبان بیاموزیم؟

شیوه ی آموزش زبان به کودکان بسیار نسبت به بزرگسالان متفاوت تر است. کودکان دنیای متفاوتی دارند و برای آموزش به آن ها باید وارد دنیای آن ها شد. مربیان زبان کودکان نیازمند گذراندن دوره ی های تخصصی کار با کودک هستند و باید خصوصیت اخلاقی خاصی از جمله صبر و حوصله ی کار با کودکان را داشته باشند. خلاقیت آموزش زبان باعث بالا رفتن سطح یادگیری و ماندگاری مطالب در ذهن کودکان می شود. یکی از خلاقانه ترین و لذت بخش ترین شیوه های یادگیری، روش هایی است که از طریق بازی و سرگرمی به انتقال اطلاعات می پردازد. کودکان در این روش گاهی متوجه روند یادگیری هم نمی شوند و حس می کنند در یک بازی گروهی قرار گرفته اند و بهتر می توانند پذیرش دریافت مطالب جدید را داشته باشند. اغلب آهنگ هایی که می شنویم بیشتر از مطالبی که می خوانیم در ذهن ماندگار می شوند و یادگیری زبان با شعر و موسیقی از جمله موثرترین روش های یادگیری به حساب می آید. داستان هایی که با تصویر همراه هستند کودکان را جذب می کنند و با دنبال کردن داستان آن ها را به یادگیری نیز می کشانند. کارهای دیگری از جمله ساخت کاردستی و استفاده از فلش کارت های انیمیشنی باعث بازی گونه شدن روند آموزش زبان به کودکان می شود. در صورتی که والدین نیز زبان را آموخته باشند پیاده کردن یک روش آموزشی در خانه و قرار دادن کودک در فضایی که والدین در آن به انگلیسی صحبت می کنند نیز باعث رشد ذهنی کودک و یادگیری سریع او می شود.

کلاس زبان کودک اصفهان

موسسه زبان کودکان اصفهان