شهربازی ناژوان

مراکز تفریحی کودک در اصفهان

مراکز تفریحی کودک در اصفهان به چند دسته تقسیم میشود :

فضای باز : شامل پارک ها و شهربازی ها و سینما ها و موزه و … که در اینجا به ترتیب به شما عزیزان معرفی میکنیم .

  1. شهربازی های اصفهان

  • شهر رویاها اصفهان

یکی از مراکز تفریحی و سرگرمی شهر اصفهان ،شهر رویاهای اصفهان می باشد که امروزه با دو بخش سرپوشیده و رو باز میزبان مردم در چهار فصل سال می باشد.

 

در این شهر بازی از بروزترین وسایل تفریحی و بازی و سرگرمی استفاده شده است . همچنین در شهربازی شهر رویاها امکان بازی های خانوادگی در محیطی سالم وجود دارد .

مدت پیشنهادی بازدید :2 تا 5 ساعت

ساعت دسترسی : شنبه ها تعطیل میباشد

بقیه روزها از ساعت 16 الی 24 باز میباشد .

شماره تماس :03195020967

هزینه ورودی هر نفر:8000 تومان

هزینه بلیت کامل شهر رویاها :150000 تومان

آدرس : اصفهان، بزرگراه کمربندی شرق اصفهان، پس از روشن دشت، نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان پشت میدان میوه و تره بار اصفهان

شهربازی دریم لند یا شهر رویاهای اصفهان که بزرگترین شهربازی اصفهان است در دو بخش سرپوشیده و روباز ساخته شده است.

در بخش روباز شما می‌توانید با وسایلی چون موتور فضایی، یوفو، رالی کودک، اکروجت، ضد هوایی، تاب چرخان بزرگ، ترن هوایی بزرگ و ترن هوایی کوچک، کرم کوچولو، جت اسکی، بازوی چرخان، کاروسل و چرخ و فلک به تفریح بپردازید.

بخش سرپوشیده شهربازی شهر رویاها خود شامل پنج بخش دیگر چون سالن جلوه‌های ویژه، سالن بازی‌های کامپیوتری، سفر به فضا، شهر واژگون و دنیای زیر آب می‌شود. شهربازی شهر رویاها یکی از بخش های جذاب شهربازی شهر رویاها، بازی با تفنگ های آب پاش در یک ساختمان دو طبقه همراه با صدای موسیقی است که تا چند ساعت شما را به خود سرگرم می‌کند.

از سایر امکانات این شهر بازی اصفهان هم میتوان به رستوران، کافی شاپ، رستوران گردان هتل، سالن ورزشی، استخر و… که در فضایی وسیع قرار گرفته اند، اشاره داشت.

یک پیست کارتینگ هم در مجاورت این شهربازی قرار دارد.

شهر رویاها اصفهان

 

  • شهربازی ناژوان اصفهان

این شهربازی بیشتر از 30 وسیله‌ ی بازی مختلف داره ، فضای باز و بزرگی داره و برای سنین مختلف هم سرگرم کننده است

ساعات بازدید از شهربازی ناژوان از ساعت ۵ تا ۱۱ شب

آدرس شهربازی ناژوان اصفهان: اتوبان حبیب اللهی، میدان سهروردی، پارک جنگلی ناژوان

در این شهر بازی انواع کشتی صبا، قطار کودک، ترامپولین، سفینه، سرسره دلفین، چرخ و فلک، ماشین برقی، تاب کودکان، تاب بزرگسال، تاب دوازده نفره، جامپینگ بادی، دومینیتر، سرسره‌ی قلعه، سرسره بزرگسالان، فریزبی کودک، خانه کودکان، کاترپیلار، شهربادی، واقعیت مجازی، ترن یو، سینمای پنج بعدی و چند وسیله‌ی بازی مهیج دیگر قرار دارد.

 

شهربازی ناژوان اصفهان

 

  •   شهربازی ملک شهر اصفهان

یکی از قدیمی ترین شهربازی های اصفهان شهربازی ملک شهر است .
آدرس شهربازی ملک شهر اصفهان: ملک شهر، خیابان بهارستان غربی

ساعت کاری شهربازی ملک شهر:  همه روزه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا حدود ۱۲ شب باز است.

این شهربازی اصفهان در حال حاضر دارای وسایل بازی بسیاری است که از میان آن ها می‌توان به ماشین برقی کودکان و بزرگسالان، کشتی صبا، کروسل، سفینه، بازی های واقعیت مجازی، بازی های شانسی، نردبان تلاش، قطار کودکان، استخر توپ، کلبه وحشت و چرخ و فلک اشاره کرد.

شهربازی ملک شهر  دارای چند بوفه، رستوران و کافی شاپ است و دریاچه ای دارد که می‌توان در آن قایق سواری کرد.

در جلوی درب شهربازی هم، ایستگاه اتوبوس های خطی وجود دارد و ایستگاه متروی ملک شهر نیز بسیار نزدیک به آن واقع شده که این موضوع رفتن به این مکان را بسیار راحت و آسان کرده است.

شهربازی ملک شهر اصفهان

 

  • شهربازی کهکشان عجایب اصفهان

شهربازی کهکشان عجایب بزرگترین شهربازی سرپوشیده ایران است که در طبقه سوم بزرگترین مجتمع تجاری ایران، یعنی مجتمع سیتی سنتر اصفهان، جای گرفته است.
آدرس شهربازی کهکشان عجایب اصفهان: بزرگراه دستجردی، مقابل ورودی سپاهان شهر، مجتمع تجاری سیتی سنتر، طبقه سوم

ساعت کار شهربازی کهکشان عجایب اصفهان:  این شهربازی اصفهان شنبه ها تا چهارشنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۴

پنجشنبه ها از ساعت ۱۴ تا ۱ بامداد و جمعه ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب پذیرای مراجعه کنندگان است.

 

از وسایل بازی و سرگرمی های شهربازی کهکشان عجایب که برخی از آن ها برای کودکان و برخی دیگر برای بزرگسالان طراحی شده اند می‌توان به ایرهاکی، کروسل، بازی مکانیکی شتر سواری، قصربادی، استخر توپ، قلعه فضایی، ترامپولین، ترن فضایی، کشتی فضایی، سفینه فضایی، تکنوپاپ، سالتو، تیراندازی، ماشین های برقی مخصوص کودکان و بزرگسالان، چندین دستگاه شبیه ساز، بازی های ویدئویی، کنسول های واقعیت مجازی، بیلیارد و ۴ لاین کوچک بولینگ اشاره کرد.

شهربازی کهکشان عجایب اصفهان چندین فست فود، رستوران و کافی شاپ، فروشگاه فروش اسباب بازی، اتاق های مخصوص برگزاری جشن تولد، غرفه گریم و قسمتی برای آموزش رانندگی و قوانین ترافیک به کودکان نیز در این شهربازی اصفهان وجود دارند.

شهربازی کهکشان عجایب اصفهان

 

 

یکی از شهربازی‌های اصفهان که در مرکز خرید قرار گرفته است، شهربازی هایپرمی می‌باشد.

شهربازی هایپرمی اصفهان همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ به مراجعه کنندگان و خریداران فروشگاه هایپرمی خدمات ارائه می کند.

تلفن شهربازی هایپرمی اصفهان : ۰۳۱۳۶۶۳۵۳۱۴

آدرس هایپرمی اصفهان :  اصفهان، خیابان سعادت آباد، خیابان مصلی، هایپرمارکت هایپرمی

طبقه سوم هایپرمارکت هایپرمی، امکانات تفریحی و بازی مانند قطار جنگل، ماشین یوفو، سینما فضایی، مزرعه حیوانات و فریزبی، سینما چند بعدی، بازی‌های کامپیوتری و خانه شکلاتی برای کودکان فراهم شده است و می‌تواند خستگی گشت و گذار در مراکز خرید را از تن ان‌ها دور کند.

علاوه بر بازی های ذکر شده، بازی های همچون ایرهاکی، قلعه یخی، تکان دهنده، ماهی گیری و ماسه بازی، ماشین شارژی، خانه کودک و … در این شهربازی وجود دارد.

بلیط شهربازی هایپرلند اصفهان برای هر بازی به صورت جداگانه دریافت می شود. مراجعه کنندگان می توانند در ابتدا کارت خود را به میزان دلخواه شارژ نموده و به وسیله دستگاه های مخصوصی که در کنار هر بازی قرار گرفته است، هزینه آن بازی را از کارت خود کم نمایند. برای این کارت در ابتدا مبلغ ۵۰۰۰ تومان دریافت می گردد که پس از پایان بازی و تحویل کارت، این هزینه برگشت داده می شود.

شهربازی هایپرمی اصفهان

 

  • شهربازی شهر عجایب اصفهان

شهربازی شهر عجایب یا سرزمین عجایب یکی دیگر از شهربازی های سرپوشیده اصفهان است این مجموعه تفریحی در طبقه زیرین پایانه مسافربری صُفه احداث شده است .

آدرس شهربازی سرزمین عجایب اصفهان :خیابان هزارجریب، ابتدای اتوبان دستجردی، ترمینال صفه، طبقه منفی یک

ساعت کاری سرزمین عجایب این شهربازی سرپوشیده اصفهان : شنبه‌ها تا پنج شنبه‌ها ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۱۱ شب، و روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب باز می‌باشد.

 

دارای  دو بخش مخصوص برای بزرگسالان و کودکان دارد که البته بخش کودکان آن دارای تنوع بیشتری است. بخش بازی بزرگسالان دارای کنسول‌های بازی ایکس باکس، بازی‌های ویدئویی، ماشین برقی، بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی و پینگ پنگ است. در بخش بازی کودکان هم بازی‌هایی از قبیل کَروسِل، سرسره بادی، قطار کودک، چرخ و فلک کوچک، تاب و… وجود دارند.

شهربازی شهر عجایب سینمای ۴ بعدی، یک خانه کودک برای نگهداری کودکان زیر ۳ و کلبه شادی که بسیاری از والدین جشن تولد کودکان خود را در آن برگزار می‌کنند، از دیگر امکانات این شهربازی اصفهان هستند.

شهربازی شهر عجایب اصفهان

شهربازی شهر عجایب اصفهان

 

 

  • شهربازی سیمرغ اصفهان

شهربازی سیمرغ یکی از بزرگترین شهربازی های شهر اصفهان و جز بهترین شهربازی های اصفهان است.

آدرس شهربازی سیمرغ اصفهان : اصفهان به سمت شاهین شهر، آزاد راه معلم، شهربازی سیمرغ

تلفن:0314447070

شهربازی سیمرغ اصفهان

شهربازی سیمرغ اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *